onsdag 14 september 2011

Tack för stödet!

Nedräkningen är i full gång, nu bara 5 dagar kvar till avresa.

Jag vill tacka för allt stöd och alla fina kommentarer. Det känns jättekul att så många tycker att det här är en stor och modig sak att göra och jag hoppas att jag kan inspirera andra att förverkliga sina tankar.

Om man vill fortsätta att donera till barnhemmet så är ett jätte bra sätt att "Sponsor a child". Det innebär att man varje månad donerar en valfri summa till barnhemmet och på så sätt sponsrar ett barn. På det här sättet får man också regelbunden information om vad som händer på barnhemmet och bilder och uppdateringar om det barn man sponsrar.
http://foreverangels.org/index.php?source=sponsor/sponsor.html&transform=stylesheet.xsl&pageName=sponsor&dir=

Många företag nuförtiden har som tradition att skänka en summa pengar vid jul i de anställdas namn istället för att de anställda ska få en julklapp. Jag ber att om du har ett företag eller har möjlighet att föreslå det för din chef överväger att i år skänka en summa till Forever Angels Baby Home och ge dessa barn en speciell jul.

Jag längtar så efter att få komma fram till barnhemmet och träffa barnen, personalen, de andra volontärerna och Amy. Snart bär det av!
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar