tisdag 13 september 2011

6 Dagar kvar

A little Angel
www.foreverangels.org

På söndag, den 18 september, åker jag iväg på mitt livs äventyr.
Sen jag var liten och besökte kåkstäderna i Sydafrika med mina föräldrar har jag alltid haft drömmen om att någon gång jobba som volontär på ett barnhem i Afrika. Nu har min dröm gått i uppfyllelse.

Forever Angels Baby Home ligger i staden Mwanza i Tanzania. Barnhemmet drivs av Amy Hathaway sedan det startades år 2005. Forever Angels tar hand om föräldrarlösa, utsatta, fysiskt och psykiskt skadade barn i åldrarna 0-5 år. http://www.youtube.com/watch?v=2sE_i_lWlAw

Vill du hjälpa till och göra dessa barns liv bättre sätt in ditt bidrag till SEB 5811 33 089 03. Till er som redan har skänkt ett bidrag, tack!

På den här bloggen kommer ni att få följa min resa, höra mina tankar om vad jag får se och uppleva och få en inblick i vad er donation hjälper till att åstakomma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar