söndag 18 september 2011

Arlanda

Ja, nu sitter jag äntligen här på flygplatsen och väntar på att först flighten till Amsterdam ska avgå!!
Allt känns väldigt bra, lite spännt får jag väl erkänna. En tår föll när jag vinkade hejdå till världens bästa föräldrar, men ändå bra.

Första flighten går som sagt till Amsterdam där hg får vänta i ca 5 timmar innan den långa flighten till Nairobi, Kenya börjar. Efter det en kort väntan och en ännu kortare flight till Mwanza, Tanzania.

När jag kommer fram möter Amy, managern på barnhemmet, mig och mitt äventyr börjar på riktigt!
De första dagarna kommer mest handla om omställningen, jetlag och lära känna alla nya ansikten.

Ni kommer få följa min resa hel vägen från början till slutet, och jag ska försöka förmedla så mycket av det jag får vara med om och se som möjligt till er.

Ta hand om Sverige och var snälla mot varandra!!

Kramar Mandy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar